Ingen Bragd Anja!

Jag är inte helt med på denna hype över Anjas, bragd. Jag tycker inte det är en bragd jag tycker det är hjärta och bevis på att detta är en persons jobb och inkomstkälla. De är mod och det är att övervinna sin smärttröskel. Men alla dessa saker skall du ha om du är en topp åkare i världen i störtlopp har du inte dessa egenskaper skall du tävla i en av det farligaste sporterna här i världen. Anja har dessa egenskaper och därför gör hon det hela bra. Men en bragd, nej inte närheten.


Detta kallar jag krasch, Herman Maier OS Nagano 1998. Kolla denna länk: http://www.youtube.com/watch?v=hMchlokCWIk Efter detta tar han två OS-Guld de är en person som tar sit jobb på allvar.

/Fredriksson

 

Källa: SVD DN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0