Nästa års Nobelvinnare!

Idag så får världens första inkvoterade president nobels fredspris! För mig är det ett skämt! Jag tycker knappast han har gjort något för världsfreden och tycker därför att han är olämplig! Eller det har han? Han har skickat fler soldater till Afghanistan! Mer soldater brukar innebära mer fred! Tycker inte att Nobelkommittén ska falla för propaganda!

Bevisligen så kan man vinna nobels fredspris för att man har lovat något i en valkampanj! Detta skulle Idi Amin Dada känt till! Jag skulle kunna tänka mig att han skulle kunde lova att han skulle bota AIDS och cancer! Men tyvärr för honom så hann han gå ur tiden innan löften blev samma sak som framgång! Men nästa år så kommer Kim Jong-il att ta hem alla priser iaf som den norska nobelkommittén får bestämma!

Låt inte norrbagarna dela ut fler priser till Amerikaner utan låt det komma hem till Sverige!


Nästa års pristagare! Kungen av Propaganda! Det finns igen i Nordkorea som klagar! HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0