Skurt som stadsminister!


Aftonbladet lanserar dessa hemska rubriker idag! Vem fan vill se någon av dessa som Stadsminister? För mig är det som att välja mellan pest eller kollera!Den ena har mer testosteron än sin manliga kollega och den andra handlar Toblerone med Stadskortet! De är båda två högst olämpliga som stadsminister!

Mona gör uttalande om att kollektivet ska rädda SAAB! Man väntar bara på ”we shall overcome” och internationalen! Statliga kontor på SAAB tycker jag också var en av hennes bättre förslag! Väntar bara på att SAAB ska börja göra små bilar i plast i klassisk DDR-stil!

Maria påstår att hon representerar ett småföretagarparti! Den dag en småföretagare vill bo på kontoret i ett berg av papper så kan hon få makten! Men jag hoppas att småföretagare vill jobba och införskaffa sitt leve bröd! Vi vill inte ha in enfrågepartiet Sverige Demokraterna men enfrågepartiet Miljöpartiet ska vi stå ut med! USCH!!!
Jag tror hellre väljarna ser skurt som stadsminister än någon av dessa två! Jag har iaf mer förtroende för dockan!!

Hellre en Sverigedemokrat i riksdagen än en sosse i regeringen!
/Göransson


Kommentarer
Postat av: L

Toblerone är antik historia - på den tiden var du skurts största fan.

Således - väljer du statsminister med hjärtat, inte med hjärnan, som alltför stor del av befolkningen.



Hoppas nu COP15 lyckas - så Reinfeldt kan slå sig för bröstet i valrörselsen - därmed ätandes på Wetterstrands röstandel.

2009-12-07 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0