Sluta curla!

Jag blir så irriterad på föräldrar som låter sina barn löpa fritt i butiker!  Jag ska inte behöva hoppa över barn när jag är i butiker! Igår på Willy´s hade de små barnen börjat leka med en kundvagn! Ena ungen låg i vagnen medans den andra knuffade på! Jag gillar Jackas men inte när det utförs av två småbarn som inte är högre än vagnen de knuffar på!! Dessutom så gillar jag inte att var busken de knuffar mot!

Föräldrar håll reda på era jävla ungar annars kunde ni för i helvete burit kondom eller käkat P-piller! Jag vet att ni inte är ansvariga för vad era barn hittar på och detta tycker jag är sjukt! Man har mer ansvar för vad en hund gör, än vad man har för sina egna barn! Hade en hund hoppat på mig igår och bitigt mig så hade jag anmält och fått ersättning! Nu så blev jag påkörd av en femåring med kundvagn och kan därför knappt gå idag!

Håll reda på era barn!
Varför är inte föräldrar ansvariga på samma sätt som husse och matte är???


Kommentarer
Postat av: Martin

"Varför är inte föräldrar ansvariga på samma sätt som husse och matte är???"

Därför att föräldrar inte matar sina barn med hundmat?

Själv hatar jag fulla 30-40 åringar på tåg eller under täckmantel firmafest. Finns inget värre. Tyvärr har de ingen matte eller husse..

2009-12-03 @ 12:18:56
Postat av: Surgubben

Fan vad alla gnäller... Gör nåt bättre själv då!!

2009-12-03 @ 15:30:35
Postat av: göransson

30-40 åringar är iaf ansvariga för sina handlingar!! jag inser att min insyn i hur det är att ha barn är begränsad men jag har varit ett och jag har haft ansvarstagande föräldrar!

2009-12-07 @ 13:04:50
URL: http://liberalerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0