Stockholm visar vägen!

Stockholm är inte min favoritstad men för en gångs skull så är de inne på rätt spår! Jag tycker det är självklart att varken elever eller lärare ska få lov att maskera sig! Kvinnan som borde vara tyst och klä av sig sin Niqab! Hur vet jag att det är min lärare och inte någon annan! Jag kan se fördelarna när jag ska skriva tenta!

Lotta Edholm är numera en av mina största idoler! Denna kvinnan har skin på näsan! Det är bra att någon tar strid! Skolan ska vara religionsfri! Jag tror knappast en lärare hade fått ha på sig en tröja med Folkpartiet på! Men hela IKEA:s lakansavdelning är okej!

Jag tycker överhuvudtaget att kvinnoförnedrande utklädnader av detta slag passar på väldigt få arbetsplatser! Det är inte hygieniskt eller förtroende ingivande!

/Göransson

 

Lotta Edholm med och utan Niqab! Väljs själv vilket som är mest förtroendeingivande! (Niqab bilden är ett montage)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0