Älskar när vänstervridna slåss om pengar!

Läste idag att det var dags för ytterliggare en tur i målet om Stieg Larsson pengar! Tycker givetvis att alla tre ska vara med och dela på kakan! Hans bror och far ska givetvis dela med sig till Stieg sambo genom 30 år!Att de slänger ur sig i SVD att hon kan få 20 miljoner, tyder på att de tjänat många gånger mer och jag förstår inte denna girighet som dessa två har! Man har inte hört att de gjort något vettigt med pengarna utan de sitter troligen på ett bankkonto och samlar damm.

Jag ska erkänna att jag också skulle slagits för pengarna men jag har inte gjort mig känd som vänstervriden. Jag hade haft en diskussion med sambon och givetvis sett till att hon hade klarat sig! Inte genom en engångssumma utan att hålla den ”nya” delen av familjen nöjd! Hade hon varit gift med Stieg så hade hon fått allt

Måste påpeka att det finns människor som är emot kapitalismen men så fort de får makt eller pengar så slås de lika bra som oss andra! Är det inte ett bevis för att det finns massor med hycklare på vänsterkanten!
Stalin, Lenin de lät människor svälta samtidigt som de levde i lyx, samtidigt som de pratade om solidaritet. Jag kommer aldrig att läsa något av Stieg Larsson, Jag gillar inte det han står för och jag vill inte skänka pengar till två av de snålaste människorna jag känner till!

 

Tycker hela historien är tragisk!! Vuxna människor som är som barn! Ni hade bra liv innan så skänk pengarna till något användbart och slipp alla problem!

 

Göransson  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0