Då var det måndag igen!

Måndagar för mig är beviset att det finns sossar och andra tragiska människor i Sverige! Först börjar jag med att titta på Ullared! Där trängs mängder med människor för att handla billigt! De tänker inte på att de handlar mycket mer än vad de hade gjort vi "normala" priser och de tänker inte heller på kostnaden som resan till Ullared innebär!
Favorit händelse
En tjej som är och handlar med sin mamma skryter inför kameran om att hon inte behöver titta på prislapparna utan att det är bara att ta vad man vill ha! Kommentar: Wow ta med mamma på NK och handla med samma inställning! Behöver jag fortsätta med när de börjar prata kläddstill! Jag dör!

Sedan så sänder TV3 ett av sina mer tragiska program! Grannfejden! Där vi får se människor som är trötta på livet och därför inte har något bättre för sig än att jävlas med grannen! Med olika teorier om vad grannen har gjort och inte gjort så bråkar de på bästa sändningstid! Ett av mina favorit påhopp En dam påstår att efter att ha sett grannen med en dunk, så måste det vara grannen som snott 2,2 kubik eldningsolja! Trotts att grannen inte eldar med olja!

/Göransson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0