KPA

Har under en längre tid stört mig på KPA:s reklam! Jag har inga problem med att äga en smutsig fabrik och de får gärna ha barnarbete! Barnarbete är givetvis tragiskt men man får komma ihåg att det är en socialkonstruktion att barn är barn! För 150 år sedan så fanns barnarbete i Sverige med!

 

För mig är det bättre att ett land får bygga sin egen framgång och inte hamna i bidragsberoende! Bidragsberoende har aldrig varit något att sträva mot! Låt landet bygga sin egen välfärd och genom det så kommer de att få en hållbar framtid! Den lokala bonden är nog inte överlycklig när han ska sälja sin skörd och vi från västvärlden kommer ditt och ger bort våran!

 

I USA finns det fondbolag som ägnar sig åt att investera i oetiska verksamheter!

Här är min och Fredriksson reklamkampanj för vårt fondbolag!

Det finns fler bilder tyvärr så är det problem med uppladdningen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0