Snygga tjejer är inte feminister!

Vad jag vet är det betydligt mer ovanligt med snygga tjejer som är feminister. Jag är starkt emot feminister, jag tycker feminism är ett stort hot mot det fria samhället, jag tycker feminism borde stoppas. Mina egna empiriska studier visar helt på de fakta att snygga tjejer inte är feminister. Dessa tjejer är starka och självständiga och får sin vilja igenom. Dessa tjejer behöver ingen feminism för att bli jämnlika. Detta betyder att det enklaste sättet att få ett jämlikt samhälle är att det kvinnliga könet tar hand om sitt yttre å se till att framhäva sina kvinliga drag. Vi blir inte mer jämlika av att tjejer skall försöka se ut som killar och sluta sminka sig. Kvinnor ni är underbara å vackra ta hand om ert yttre å jag vet att vi kommer få ett betydligt härligare samhälle att leva i! /Fredriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0