Fettfobi

För någon vecka sedan såg jag en dokumentär om en tjej som var rädd för tjocka personer. Hon konfronterades med feta människor och blev direkt instabil och var tvungen att ta sig från platsen. Jag föll pladask för denna tjej, hon utstrålade något som verkligen drog mig mot henne. Men under programmets gång blev hon ”botad” då försvann denna charm som jag fallit för. Vet inte om det var det att hon inte var som alla andra eller om det hela handlade om att även jag har en form av fettfobi sen lång tid tillbaka. Först och främst är det ohälsosamt med fett och för det andra är det fult och osexigt. En kropp skall vara tight utan fett det är så den är byggd för att vara.

Du ser ju med dina egna ögon vad som känns mest hälsosamt:

 

 

 

 

/Fredriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0