Kaffet i halsen!

Sitter och avnjuter min frukost som för tillfället allt som oftast består av en ljuvlig kopp nybryggt kaffe, ekologiska havregryn ihop kokat till en len gröt, ett st wasa solrutan sesamfrö knäcke med ett löskokt ägg på där gulan får rinna ut över mackan toppat med en nypa flingsalt. Som tillbehör lite färskfrukt. Som sagt en mycket härlig stund på dagen, frukosten avnjuts samtidigt som dagens tidning gås igenom. Dagen till ära är Dagens Industri förgylld med den eminenta weekend bilagan DI Weekend. När jag slår upp denna sätter jag kaffet i vrång strupen tappar aptiten på den kvarvarande gröten och mår illa. Där är en stor grotesk bild på mitt hat objekt nummer ett Maria Wetterstrand denna partiledare för MP klarar jag inte av. Jag har inte en gnutta till uns över för denna torra tråkiga och fula partiledare som tror hon är ung, hipp och snygg. Maria du är allt annat än det. Där förstördes min uppladdning denna dag.

Nu är det tenta dags.

 

/Fredriksson

PS: Bra grupp: http://www.facebook.com/pages/Kan-det-har-karnkraftverket-fa-fler-fans-an-Maria-Wetterstrand/306330819424?ref=search&sid=524491046.1951354816..1&v=wall


Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härligt blogg :)



Hoppas allt är bra med dig annars? :D

2010-02-19 @ 07:53:04
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0