Dags för ett nytt tips när det gäller dig som vill starta ett eget resebolag!

Robinssonresor, Vilken normalt funtad svensk har inte någon gång under en lördagskväll sagt att de skulle vilja vara med i Robinson? Jag vet att serien har tappat mycket av sin charm som den hade när SVT hade serien och att Paulo inte är lika bra som Kung Harald!

 

Men vilken svensk skulle inte vilja ligga på en strand i ett solig land och bara njuta. I våra stressade liv hade detta blivit en avslappning för oss trötta svenskar! Målgrupp för mina resor hittar jag på två minuter! Vi har massor med svenska ungdomar som reser ner till Thailand och bor på sunkiga hostels bara för att få vara i värmen! Jag tror även att äldre människor som tröttnat på kallt friluftsliv i Sverige hade älskat denna utmaning!

Detta kunde vara deras komplement, Bo i lägerliknade byar på en öde ö och laga mat över öppen eld! Ett enormt äventyrar som skulle kunna bli ett minne för livet. Ö-livet skulle bli ungefär som livet på de rosa bussarna men mysigare och man slipper sitta inknöckad i en buss hela dagarna!!

 

Återigen vill ni investera så kommentera så hör jag av mig

Med vänlig hälsning

Göransson!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0